N.A.P. Yaoi ~ Anal-phabet

5:56





- Niel, úgy hallottuk nagyon tehetséges vagy a rappelésben. Hallhatnának tőled a ShimShimTaPa hallgatói egy rövidke rapet?
- Khöm, hát... - zavarba jövök. - Jó, legyen. - megköszörülöm a torkomat, és átgondolom, mit is kéne mondanom. Inprovizálnom kell. - Hey! Oh yeah. Yo. Now, now. My name is N-I-E-L. This is my 'lap'... We are Teen Top. CAP, Chunji, L.Joe, Ricky, Niel, Changjo...
- Köszönjük Niel. - tapsolnak és visítanak a röhögéstől a többiek. 
- Nem gondoltam volna, hogy ilyen fárasztó DJ-nek lenni. - fújom ki a bennragadt levegőt. 
- Akkor hagyunk is pihenni. Nagyon köszönjük a Teen Topnak, hogy itt voltak velünk. A holnapi műsorban meglepetés sztárbandánk lesz. Minden jót nektek, fiúk. - felkel a helyéről Shindong és mindannyiunkkal kezet fog. 
Szépen lassan kiaraszolunk. CAP megint túl közel jön hozzám. Keze a fenekemet surrolja.
- Ah, na végre vége. - nyújtózkodik Changjo. - Majdnem bealudtam. 
- Ez most elég unalmasra sikeredett. - teszi hozzá Chunji. - Ma nincs más dolgunk, igaz? 
- Úgy van. Megyünk haza. - ásít nagyot Minsoo. 

*Otthon* 

- Niel? Unatkozok. Nincs kedved bejönni hozzám? - zavar meg sétálgatásom közben Minsoo. - Megtanítalak rappelni, hogy legközelebb ne égj le így.
- Kedves vagy Hyung, de nem hiszem. Visszamegyek Rickyhez, ne legyen egyedül a szobában. Mióta megnéztük azt a horrort együtt, nagyon parázik éjszaka.
- Aha, értem. Hát, akkor jó éjt. 
- Neked is Hyung. - intek neki, és visszagyalogolok a szobámba, ahol Ricky egy halom takaró alatt gubbaszt. 
- Niel, te vagy az? - remegő hangján elnevetem magam akaratlanul is. 
- Neeem, Changjo vagyok, és jöttelek megerőszakolni. - megpróbálom hangomat olyanra változtatni, amilyen Changjoé szokott lenni, mikor a keménykedőt játsza. 
Hogy Ricky megbizonyosodjon róla, nem Jonghyun jött el érte, kidugja a fejét a nagy takaróhalom alól. 
- Nem vettem be Ahn Daniel. Nem volt hiteles. - kiölti rám rózsaszín nyelvét.
- Azt dugd vissza, különben tényleg szólok Changjonak. - fenyegetem. 
- Hyuuuung. Fogd be. - erősen nekem hajít egy párnát, melyet egy gyors karmozdulattal kivédek. 
- Ez nem jött össze. Majd legközelebb. 
- Nem tudnátok már egy kicsit csendbe lenni? Rohadt hangosak vagytok. - tör ránk L.Joe álmos fejjel. - Azért itt nem túl vastagok a falak. 
- Igen, ezt már megtapasztaltuk. Hallottunk egy-két dolgot. Hogy is volt Niel? Áh, megvan. Chunji, igen... Nyomd mélyebbre. 
- Ez baromság. Már ti is a rajongók baromságaira alapoztok. - megrázza szöszi fejét és kimegy. 
- Le se tagadhatná, hogy zavarba volt. - kuncog Ricky. 
- Tekintsük el neki. - legyintek. - Már rég tudja mindenki, hogy Chunjoe real. 
- De akkor is fúj. 
- Én valamilyen szinten megértem őket. - gondolataim elkalandoznak másfelé. Vagyis inkább másvalakire. Izmos karok, fekete, rövid haj, húzott szem, sapka. 
- Niel! Itt vagy? 
- Igen. 
- El kell neked árulnom valamit. Csak gyere közelebb. 
Meglepődöm Rickyn. Félek, hogy valami baromságot akar velem csinálni, de beadom a derekam, és odabicegek hozzá.
- Hyung. - suttogja a fülembe. - Te egy idióta vagy. - és arcon csap a párnájával, majd hangos vinnyogásba kezd.
- Most már ideje lenne abbahagyni a rikácsolást. - jön be hozzánk váratlanul CAP. - Niel, te gyere velem, Ricky, hozzád átjön Changjo, de ti ketten együtt nem maradtok, az biztos. 
Még sose hallottam ilyen keménynek leaderünket. Keze durván rácsavarodik csuklómra, és magával ránt a folyosó sötétségébe. 
Először Changjo szobájánál állunk meg. - Maknae, irány Rickyhez. 
- De hát, miért? - kel fel kómásan az ágyból.
- Csak mert. A lényeg, hogy nyugtasd le, mert fel van pörögve. 
- Ok. - párnáját durcásan felkapja és áthordja cuccait a Lovely Boyhoz.
- Minek kellett ekkora hangzavart csinálnotok? Holnap így is elég fárasztó napunk lesz. - fordul felém Minsoo.
- Ne haragudj. Ricky nevében is bocsi, de szerintem mindig ilyenek vagyunk. 
- Szerintem meg nem. És most szeretnék vissza menni a szobámba, ha nem gond.
- Oda ma már nem mész vissza. Majd holnap. - beráncigál a hálóba és magunkra zárja az ajtót. 
- Sötét van. - suttogom.
Egy halk kattanás, és már is világosabb lesz a szobában, de persze nem  sokkal, mert csak a kislámpát kapcsolta fel Minsoo. 
- Miért nem a nagyvillanyt kapcsolod? - életemben először félek tőle. Először félek a válaszától, a tetteitől. 
- Így jobb. Na, hol kezdjük?
Összeráncolom a homlokom. - Mit?
- Gondolom még nem vagy álmos. Szeretnélek megtanítani a rap alapjaira. 
   Megkönnyebbülök és ez vélhetően arcomon is meglátszik. 
- Okés. Akkor, hallgatlak CAP.
- Ülj le. - mutat az ágyra. - Na, szerintem kezdjük az angol ábécével. Azt kell minnél gyorsabban mondogatnod, míg végül el nem jutsz egy olyan tempóra, amit aztán már nem tudsz felülmúlni. 
- Szerintem nem leszek túl gyors. Hát, na mindegy. Egy próbát megér. 
Elég lassan elkezdem egymás után mondani az angol ábécés betűket. 
- ...P,Q,L...
- R. - javít ki Minsoo. 
- L.
- Nézd így csinálj a nyelveddel, amikor kimondod az R-t. - nagyra nyitja a száját, melyben nyelve alig észrevehetően rezeg. 
- Feladom, soha nem fog menni. 
- Mondj ki egy R betűs szót.
- Licky. 
- Jó, akkor szerintem ezt hagyjuk. Kezd előröl mondani az ábécét nekem. 
- A, B,C, D... - sorolom a betűket. - X, Y, Z.
- Oké, most gyorsítsunk a tempón. 
Közelebb csusszan hozzám. 
- A, B, C... - mondom már sokkal ütemesebben. 
- Ügyes. Na, mégegyszer. - keze rácsusszan az enyémre, mire megállok az M betűnél és mélyen szemébe nézek. A választ kérem arra, hogy mi zajlik le most benne. Ilyenkor vajon mit érez?
- M. - suttogom mégegyszer. 
- M, mint Minsoo. - szájával vészesen közelít az én vastag ajkaim felé. Surrolja puha bőre alsó ajkamat. - N, mint Niel. - és megcsókol. 
Megízleli szám külső részét, majd miután azt megunja, be akar törni fogaim közé, hogy nyelvemmel is eljátszadozhasson. 
Nem igen akarok zöld utat adni neki, de mikor rámarkol nemesebbik felemre, nem tudom visszafolytani erotikus nyögésemet. Akármennyire is erőlködöm ellene, de valójában tetszik az, amit CAP csinál velem. 
- O, mint orális. - elszakad ajkamtól, hogy le tudja venni rólam a pólómat. Majd a nadrágomat is. És végül az alsómat is. Persze mindezeket küzködve sikerült csak letépnie, mert nem hagytam magam. 
Úgy dönt, hogy neki se ártana levetkőzni hozzá, bár nem tudom mit forgat a fejében. Az orális szó hallatán is görcsbe rándult a gyomrom, de most, hogy élesbe megy a dolog, már izzadnak a tenyereim is és remegek. 
- Nyugi Daniel, nem fog semmid fájni, ígérem. 
Én szeretem Minsoot és megbízok benne, de ezt az énjét még nem ismerem. Tartok tőle, hiába mondja, hogy ne féljek.
   Gyengéden tarkómhoz nyúl, amitől kiráz a hideg. Lassan hátradönt a párnák közé, és fölém magasodik. Fenekét éledező férfiasságomon pihenteti, amely miatt zavarba jövök. Tudom, hogy érzi. Tudom, hogy tudja, nem vagyok a dolgok ellen. Tudja, hogy én mindig is érdeklődtem iránta másféleképpen, csak nem mertem kimondani. 
  Újból birtokba veszi ajkamat, de kezeivel már vékony testemet tapperolja. Én is ráteszem izmos mellére tenyeremet, amelyet egy aranyos CAP féle mosollyal jutalmaz. 
Felkel az ölemből, hogy meg tudja markolni botomat, amitől egy hangos sóhaj hagyja el a számat. 
- Csss. Most az lesz a büntetésed, hogy csöndben kell átszenvedned az éjszakát. - nyelvét végig vezeti arcomon.
- Minsoo. - szólok neki, de egy anyagdarabot töm a számba. 
- Így csendbe leszel. - mosolya még mindig aranyos, bár agyában kevésbé édesek a gondolatok. 
Amint azt sejtettem, nem fogom megúszni a dolgot. Megragadja nemes felemet, és húzogatni kezdi rajta a bőrt. Még nyelvével is belesegít merevedésembe. 
   Nyögések ezrei vesznek el abban az anyagdarabban. Lehet jobb is, hogy betömte számat, különben Ricky és Changjo is megtudná, mit művelünk. 
- Na milyen?
Megint csak nyögéssel tudok válaszolni. Vagyis nem, mert anyagom éppen akkor folyik rá CAP kezére. Hogy ne legyen minden fehér, egy zsepit tart oda, kezét pedig letörli vele. 
- Leveszem rólad ezt a cuccot, csak maradj csendbe. - mondja alig hallhatóan. 
Bólintok, mire kiveszi számból az anyagdarabot. 
- Most mire készülsz? - ártatlan tekintete pajkosan sandít meztelen alsó felére, majd rám, vagyis a számra. Nagyot nyelek. - Muszáj?
- Igen, muszáj. - és már nyúl is tarkóm felé, hogy kényszerítsen a cumizásra. 
Fejemet lenyomja hímtagjához, de összezárom a számat. Meghúzza a hajamat, mire kinyitom ajkaimat a fájdalomtól és rányomja pofámat férfiasságára. 
Szeretném kivenni számból, de Minsoo sokkal erősebb nálam. Egyszerűen nem engedi.
Egy percig szinte nem is csinálok semmit, de mikor újból meghúzza a hajamat, elkezdem kényeztetését. Jobb túl esni rajta, mint szenvedni tovább. 
Alig fél óra alatt már kő kemény lesz pénisze és még mielőtt még elélvezhetne, megállok, Ő pedig végre elenged.
Most undorodnom kéne tőle, de nem megy. 
- Szerintem tudod, hogy most mi vár rád. 
- Igen. - bár legbelül igenis félek tőle, nem akarom neki kimutatni. Megemberelem magam és négykézlábra állok. CAP mögém jön, férfiasságát bekeni sikosítóval és közelíteni kezdi lukamhoz. Berakja makkját, mire megint egy sóhaj hagyja el a számat. Tovább nyomja. - Ahhh... A. 
- B. - lök csipőjével egy nagyot. 
- Cc...C. - válaszolok rá. - CAP-ah, gyorsabban. 
Felgyorsítja csípőmozgását, és folytatjuk tovább az ábécét, amit szintén egyre pörgősebben mondogatunk.
- L, M, N,O,Pppiiiih... - hátracsapom a fejemet és úgy kiáltom kitartóan a P-t, Minsoo viszont csendben rogyik hátamra. 
Izzadt teste hozzámragad, meleg lehellete csiklandozza gerincemen a bőrt. 
Megvárjuk, míg forró nedve szétárad bennem és eláll valamennyire, aztán kiveszi belőlem merev tagját. 
Egyből visszahúzza magára alsóját és átpártol a saját ágyába.
Én csak szomorúan bámulok rá, amit Ő nem érzékel. 
- Hyung! Itt hagysz egyedül?
- Igen Niel. Jó éjt. 
- Hát, akkor neked is. - betakarom meztelen testemet a takaróval.
 Azt hittem, hogy Minsoo táplál irántam valami érzelmet, de ezek szerint csak kanos volt. Bele kell törődnöm, hogy Ő sose fog úgy rám nézni, és ez annyira elszomorít, hogy álomba sírom magam.

- Hé, Niel. - kelt fel reggel Minsoo. - Ami a tegnap estét jelenti... - megvakarja a tarkóját és egy puszit nyom az arcomra. - Köszönöm.
Elpirulok.
- A, B, C...AP. - rákacsintok és visszamegyek Rickyhez a körletünkbe boldogan. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts