TaoRis yaoi ~ első yaoim *-*

12:13




 *Tao PoW*

- Hagyjatok már békén. – próbálok menekülni a rajongók sokaságától, de nem tudok, elveszek köztük. A többieket se látom, csak néha feltűnik Kris feje. Sodródok az árral, fülem cseng a sok kiabálástól, alig kapok levegőt. Papírok, tollak mindenhol és persze rengetek lány. Annyira elfajultak a dolgok, hogy már a biztonsági őrök se tudnak túl sokat tenni.
Valaki megragadja a karom, és amikor meglátom a kéz tulajdonosát, megnyugszom. Kihúz a nagy tömegből és félrelökve mindenkit odatolakodunk a fekete kisbuszhoz, majd beszállunk.
- Tao, soha többet ne tűnj el mellőlem. – fegyelmez a leader. Több százszor elmondta már nekem, de olyan nehéz betartani, hogy a nap 24 órájában vele legyek (egy szobában is alszunk).
- Bocsánat Oppa Kris. – meghajolok.
- Semmi baj. – becsukja a kocsi ajtaját és elindulunk a hotel felé. Lassan telik az idő a kocsiban, a forgalom, mint mindig, most is iszonyatos. Kris az ablakon kifelé bámul és nézi a mellettünk araszoló kocsikat. Rám pillant, észreveszi, hogy bámulom. Gyönyörű, fehér fogait kivillantja vastag szája alól, máris jobb kedvre derülök. Térdünk összeér, ami még inkább oldja bennem a feszültséget, amit a rajongóknak köszönhetek. Szép lassan elbóbiskolok, majd összemosódnak a fények, lehanyatlik a fejem és elalszok.

- Tao, Tao, ébredj. Itt vagyunk. – szólongat Kris kellemes hangján. Kicsit meg is ráz a vállamnál fogva, de csak gyengéden.
- Oké, ébren vagyok. – kinyitom szemeimet és igéző tekintetével találkozok. Fekete szemei csillognak, mintha csak kristályból lennének. Kiszállunk mindketten, táskámat a vállamra hajítom és felkészülve a tömegre, elkezdek futni Kris után. Hátranyújtja a kezét, hogy fogjam meg, én nem ellenkezek, megragadom és úgy futunk be a hotelba, ahol már bizonyára vár minket a főnökség.
- Annyeong haseyo. – meghajolnak előttünk, mi is így teszünk. Ez után valamit elkezdenek mondani nekünk, amit hol megértek, hol nem, de igazából fogalmam sincs miről motyog nekünk a hotel tulajdonosa. Megkérdezem Krist diszkréten, hogy miről folyik a beszélgetés, de ő is csak vállat rándít rá, és azt válaszolja, hogy semmi érdekes. Miután végre befejezték a tárgyalást, felvezetnek minket a szobáinkba. Természetesen Kris lefoglal nekünk egy szobát, ami csak a miénk lesz. Titkon örülök neki, hogy ilyen kettes szobák vannak, és nem egy pakkban lesz az egész csapat.
- Huh, milyen szép a kilátás. – megyek oda az ablakhoz. – Azt figyeld. – mutatok le a hotel elé. – Ezek mind a mi rajongóink.
- Sose hittem volna, hogy idáig eljutunk.
Ahogy végignézek a rengeteg tini lányon, elérzékenyülök, én se hittem volna, hogy ennyire szeretni fognak minket. Főleg nem engem. Sose tartottam magam nagyra, nem szeretem magam, viszont mióta megismertem Krist, megváltoztatta a véleményem. Már elfogadtam magam, és sokan cukinak is tartanak, bár ezt a címet szeretném lecserélni egy szexire. Meg akarom mutatni, hogy én nem csak cuki tudok lenni, hanem egy olyan férfi, aki után olvadhatnak a lányok. Ki akarok törni a Maknaek sorából.
- Kris, most érzem először, de azt hiszem, honvágyam van.
- Majd elmúlik, nyugi. Nekem is már sokszor volt honvágyam, de leküzdöttem. Hívd fel ommát, vagy tereld el a figyelmed mással. – én csak egyetlen egy dologgal tudnám elfelejteni ezt az egészet, és az Kris. Tudom, hogy nem szabadna ilyenekre gondolnom, de már oly régóta vonz vastag, pici ajka, úgy megízlelném. Megint őt figyelem, ahogy szájába teszi a vizes palackot és nagyokat kortyol a jéghideg vízből. Nyelek egy nagyot. – Te is kérsz? – nyújtja át. Elveszem tőle, és beleiszok. Kiiszom az egészet, majd lerakom az üres üveget a komódra.
- Én elmegyek fürödni, ha nem gond. Hamarosan vacsora.
- Okés. Azt hiszem nekem se ártana lezuhanyozni.
- Gyere velem. – először vonakodok a dologtól. – Na, gyere! Ne félj, nem fognak minket buzinak tartani ez miatt. – neveti el magát, bár erről szó sincs. Nem azért nem akarok vele fürödni, mert esetleg azt gondolnák, hogy a másik nem után érdeklődnék, hanem arról, hogy ha meglátnám Krist meztelenül, valószínűleg nem tudnám magam visszafogni. Épp elég az is, amikor az öltözőben egy szál alsógatyában flangál.
 Mély levegőt veszek és belépek a fürdőbe. Az hatalmasabb, mint gondoltam. Elámulok a minden féle szerkentyűktől, a zuhanykabin egyenesen óriási. Még iPod is van benne. Amint megnyomom, egy csomó mai slágert ad fel, és azok közül is kiválasztom az egyik kedvencemet.
- Ó, ez jó. – elkezdünk önfeledten szórakozni. Énekelünk és közben Kris nekiesik a vetkőzésnek. Miután már egy ruha se maradt rajta, megpróbálok nem oda nézni, de hát nem tudom megállni, hogy egy pillantást ne vegyek rá. – Na, mi van? Nehogy már csak én legyek pucér. – odajön, és szó szerint letépi rólam a felsőt. Megijedek hatalmas erejétől, összerezzenek. – Nyugi, nem bántalak. – rátapad puha ajkaival az enyémre. Váratlanul ér ez a hevesség, hisz azt hittem eddig, hogy még sose gondolt rám…úgy. Nyelvével a szám falát kezdi csiklandozni, bebocsátást engedek neki. Mikor összeérnek nyelveink, olyan bizsergés járja át testem, hogy teljesen lebénít. Derekamnál fogva közelebb húz magához, így jobban érzem teste melegét. Nyelvünk egyre gyorsabban mozog, attól félek, hogy összegabalyodunk. Hirtelen megáll, egy cuppanós hanggal kiszáll a számból. Végignéz rajtam, lerántja rólam a nadrágot és vele együtt az alsómat is. Megragad a karomnál fogva és bevezet a zuhanyfülkébe. Meleg vizet enged a zuhanyrózsából, belök alá, amitől csurom víz leszek. A forró víz égeti a bőrömet, Krist kérem, hogy engedjen kicsit hidegebbet. Elfordítja a csapot, végre kellemes a víz hőmérséklete. Megsimogatja arcomat, majd tusfürdőt nyom a kezébe. Először a mellkasomat keni be habbal, aztán szépen lassan lejjebb is. Amikor a fenekemet mossa, olyan közel húz magához, hogy nemi szerveink összeérnek. Végigfut rajtam a hideg az érintésére, érzem, ahogy a férfiasságom az egekbe szökik. Ekkor Kris széles mosolyával lenéz rá és megragadja. Elkezdi mosni, végül már annyira beleéli magát a dologba, hogy nem akarja elengedni. Addig húzogatja, míg fel nem sóhajtok. Rettentő mocskosnak érzem magam, félek, hogy mi lesz akkor, ha ezt megtudják mások is. Nem marad időm ezen filózni, mert hátra csapom a fejem, elélvezek. Előttem egy sárkány lebeg és egy panda. Olyanok együtt, mint két erős páros.
Egy meleg érintést érzek a vállamon. Átpördít a másik oldalamra, így háttal vagyok Krisnek. Mikor leesik, mit akar most tenni, arcomat a kezeimbe temetem és várom a percet, hogy megérezzem magamban a botot. Nekitámaszkodok a zuhany oldalának, Kris széttárja a hátsó felem, hogy megtalálja a lukam és belém rakja a makkját. Megfeszülök, de rájövök, hogy ez így nem lesz jó, csak még jobban fájni fog. Ellazulok, fujtatok párat, és akkor Kris még beljebb nyomja. Nem bírom, felordítok, fájdalmasan.
- Csss… Te se akarsz lebukni, igaz? – leheli a fülembe, majd egy forró csókot nyom a vállamra. Megremegnek lábaim. Hát persze, hogy nem. Ellazítom magam újból, Kris pedig mozogni kezd bennem. Miután már kitágultam valamennyire, élvezetesebb lesz, de addig még végigszenvedtem hét percet. – Gyorsíthatok egy kicsit pandám? – csak bólintok egyet és ráharapok az alsó ajkamra. Kris egyre merevebb lesz, és akkor, mint egy csapásként ér forró nedve. Egyet lök még rajtam aztán kiszáll belőlem. Én azonnal felé fordulok, még le is spricckálja a hasamat az anyagával. Egy csókot nyomok az ajkára.
Lemosom magamról a nedvét és együtt kiszállunk a kabinból.
- Ne haragudj Tao. Én ne…
- Nyugodj meg sárkányom, élveztem.
- Hé, srácok, megjöttünk. Hol vagytok? – ordít be Chen.
- A fürdőbe, egy perc és jövünk. – szól ki Kris. Odadob nekem egy törcsit, amit magam köré tekerek. – Ez a mi titkunk. – kacsint rám.
Kimegyünk együtt és úgy teszünk, mintha semmi se történt volna. 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia :) Kedvemre való volt ez kis olvasmányt :)) Végre olvashattam egy Taorist :))
    A behatolás-os résznél lenne mit finomítani. Pl.: "és várom a percet, hogy megérezzem magamban férfiasságát. Nekitámaszkodok a zuhany oldalának, Kris széttárja a hátsó felem, hogy megtalálja a bejáratom és belém hatoljon."..."Ellazulok, fújtatok párat, majd Kris még beljebb hatol."..."még le is spricceli a hasamat az anyagával." szerintem így jobban hangzik :)
    Köszike, hogy olvashattam és sok sikert a továbbiakhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ehm, nem akarok kötözködni, de szerintem első yaoi-nak TÖKÉLETESEN MEGFELEL.^^ nem tudom, hogy mért szólod le, ha neked úgy tetszik, akkor írd meg te -______- (úgy bírom a sötét embereket.;D)Jaj, lefárasztasz >.<
      Nikikém, én ennyit mondok, csak neked: IMÁDLAK..*-*♥♥ :3333

      Törlés

Popular Posts